אמרתם טיול בירושלים? אמרתם סטאר קאר

ביקור בירושלים מבטיח לכל תייר ותיירת חוויה בלתי נשכחת. אם נשים לרגע בצד את הנופח ההיסטורי והדתי של העיר, הרי שיש משהו באווירה שלה, משהו בקסם שלה שפשוט סוחף אותנו הישר אל תוכה.

ירושלים נחלקת בין העיר העתיקה לבין העיר המודרנית, תוך שהיא מציעה אתרים היסטוריים ודתיים מרגשים ויפהפיים, וכן אזורים מודרניים אך שכוללים גם הם לא מעט מבנים מרהיבים ביופיים, ולצידם קולינריה נפלאה ומגוונת, מגוון אנושי רחב, שפות רבות, חיי לילה תוססים ועוד.

כיצד ניתן לחוות את כל הטוב שיש לירושלים להציע בתוך פרק זמן קצר? בדיוק על כך חברת סטאר קאר עונה כשהיא מציעה חוויה בינלאומית ובלתי נשכחת עם סיור ממונע על רכב חשמלי פתוח העובר בין סמטאותיה של העיר העתיקה.

בואו להכיר את הסיורים ברכבים החשמליים של סטאר קאר במאמר הבא.

מה צפוי לנו בטיול?

ראשית כל, שימו את הציפיות בצד והתמסרו אל החוויה; שכן מדובר בטיול שעוד טרם חוויתם קודם לכן.

סטאר קאר היא החברה היחידה כיום שמורשית בסיורים ממונעים ברחבי סמטאותיה של העיר העתיקה בירושלים. הסיורים יש לציין, עוברים אך ורק באזורים היהודיים, והם מפגישים את המטיילים עם מגוון רחב של נקודות חמד נהדרות ואזורים שגם תייר מיטיב לכת לא בהכרח היה פוגש ללא מדריך המכיר אתה מקום.

הסיורים ברכבים החשמליים מונחים על-ידי המדריך שעומד בראש. בכל רכב ישנה מערכת אודיו המשמיעה הדרכות בהתאם לאזורים בהם נמצאים המטיילים עם סיפורים מרתקים והיסטוריים וכן מוזיקה ושירים רלוונטיים כגון 'ירושלים של זהב' בירידה המפורסמת אל עבר הכותל.

הסיור עובר בין מגוון רחב של אתרים היסטוריים חשובים לרבות עיר דוד, הירידה המפורסמת אל הכותל, הכניסה אל העיר העתיקה, שכונת משכנות שאננים ועוד.

מה הסיור כולל?

לצד העובדה שאתם זוכים לנהוג בירושלים ברכבים המותאמים לסמטאותיה הצרות של העיר, הרי המטיילים נהנים משלל עצירות בנקודות קסומות ומרתקות.

בין היתר, עוצרים בטחנת הרוח המפורסמת וכן ישנה עצירה קסומה ומרהיבה ביקב ירושלמי במיטבו השוכן בסמוך לתצפית אל עבר העיר. שילוב של יין טוב יחד עם תצפית מרהיבה ונופים סוחפים.

אלו הם טיולים שיכולים לסחוף אחריהם הן תיירי פנים ישראלים המכירים היטב את העיר (או שחשבו שהם מכירים את העיר היטב) וכל שכן תיירי חוץ המעוניינים להכיר את העיר בפרק זמן קצר, אך באופן קולע ושנוגע בנקודות החשובות והבולטות של העיר העתיקה.

למי טיולי סטאר קאר מתאימים?

הטיולים של חברת סטאר קאר מתאימים למגוון רחב של מטיילים ומטיילות, החל מזוגות המעוניינים בחוויה רומנטית ושוברת שגרה, דרך משפחות ועד לחברות המבקשות לערוך טיולים וימי גיבוש עובדים לעשרות ועד לכ-100 פלוס עובדים.

בכל שאלה והתייעצות, בקרו באתר סטאר קאר וקבלו מידע מקיף.

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.