ביטוח נסיעות לחול – טסים לצפות במשחק כדורגל או הופעה? אל תשכחו לעשות ביטוח

בשנים האחרונות, התפתחה בישראל תיירות חוץ ייחודית, ספציפית לאירועי ספורט ומוזיקה. ישראלים רבים טסים, בעיקר ליעדים שונים באירופה, לא רק במטרה לנפוש ולטייל אלא בעיקר בשביל לצפות באירועי ספורט והופעות מוזיקה.

בין היתר, ישראלים רבים טסים למשחקים בליגה האנגלית, הספרדית, האיטלקית, ליגת האלופות או משחקים של קבוצות ישראליות במפעלים האירופיים השונים. כמו כן, לא מעט ישראלים טסים לאירופה במטרה לצפות בהופעות של אמנים אהובים עליהם או ליטול חלק בפסטיבלים שנערכים ביעדים שונים באירופה. אלה נמשכים בדרך כלל מספר ימים וכוללים את טובי האמנים בעולם נכון לעכשיו.

מעבר לעובדה שמדובר בחוויה ייחודית, בלתי נשכחת ולעיתים רבות גם חד פעמית, הרי שאותם ישראלים שבוחרים לעשות כך מכירים בעובדה שאין להם סיכוי לראות משחקי ספורט ברמה כזו בישראל או להבדיל, ייתכן מאוד שהאמנים אותם הם נוסעים לראות באירופה, לא יבואו להופיע בישראל, לפחות לא בזמן הקרוב. צריך לציין גם שישנם דילים וחבילות שהופכות את הרכישה למשתלמת גם בהיבט הכלכלי.

כל מי שבוחר לטוס, לא משנה לאן ולא מה הסיבה, צריך לזכור שעליו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני יציאתו מהארץ. גם אם הוא טס לסופשבוע לראות משחק כדורגל או לימים ספורים בשביל לראות הופעה והוא מתכוון לחזור בהקדם.

מדוע צריך לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל בכל מקרה?

לא משנה לאן טסים, לכמה זמן ומה מטרת הנסיעה, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר חובה עבור כל מי שיוצא את גבולות הארץ. ביטוח זה מאפשר לקבל מהחברה כיסויים עבור שורה ארוכה של מקרים שבעקבותיהם יש צורך לעבור פרוצדורות רפואיות, החל מפגישה אצל רופא וכלה בניתוחים, אשפוזים, צילומים ופעולות אחרות.

כל מי שנוסע לחו"ל צריך לקחת בחשבון שהוא עלול להיפגע, עלול לקרות לו משהו. בוודאי אם נוסע למשחק כדורגל או הופעה, שם הוא ימצא את עצמו עם אנשים רבים והוא לא יכול לדעת מה יקרה. אם חס וחלילה הוא יצטרך טיפול רפואי, מוטב שתהיה לו פוליסת ביטוח שתספק לו את הכיסויים הנדרשים, במקום שיממן הכל בעצמו.

הפוליסה גם מספקת לו כיסויים עבור אובדן, גניבה או חבלה של רכוש וחפצים. מדובר על כיסויים שיכולים להגיע לסכומים מאוד משמעותיים.

חלק מהכיסויים שאפשר להוסיף בתשלום בחלק מחברות הביטוח הוא כיסוי לביטול המופע/אירוע, שבמקרה כזה מקבלים כיסוי מסוים בהתאם לתנאי הפוליסה אם האירוע התבטל.

איך רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה נכונה

הדבר הנכון לעשות הוא לפנות לאתר Wobi, לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות ולבחון איזו חברה מציעה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל משתלמת, הן מבחינת עלויות, כיסויים ותנאים. לאחר מכן, אפשר יהיה להחליט איזו פוליסה לרכוש בקלות ובמהירות באינטרנט.

מומלץ לבצע את התהליך בשיקול דעת, מספר ימים לפני הנסיעה ולרכוש את הפוליסה באופן מיידי לפני שיוצאים את גבולות הארץ, כך תהיו מבוטחים מיום הנסיעה ועד יום החזרה.

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.