ויזה לארצות הברית

ארצות הברית היא מדינה של מהגרים. הוא קיבל את פניהם של עולים חדשים לחופיו מאז המאה ה-18 וחוק ההתאזרחות הראשון הועבר בקונגרס ב-1790. זוהי אחת המדינות הקשות ביותר להגר אליהן, עם אחד ממספרי המהגרים הגבוהים בעולם. חוק ההגירה והלאום של ארה"ב (INA) קובע שני סוגים של אשרות מהגרים: מבוססות משפחה ומבוססות תעסוקה (EB). אשרה למהגר משפחתי ניתנת על סמך מערכת יחסים לאזרח ארה"ב או תושב קבע חוקי, בעוד אשרת EB ניתנת על סמך השכלתו או כישורי העבודה של המבקש, בין היתר. אשרה מבוססת תעסוקה מחייבת שהמועמד יהיה בעל ניסיון עבודה של שנה לפחות בחמש השנים האחרונות על מנת להיות בעל "ידע מיוחד". קטגוריית EB כוללת גם שלוש קטגוריות משנה: EB-1 – שמורה לבעלי יכולות יוצאות דופן

ישנם סוגים רבים של ויזות למטרות שונות

למשל, ישנן ויזות סטודנטים ללימודים בחו"ל ואשרות עבודה למי שרוצה לגור בארה"ב באופן זמני ולעבוד בה כחוק. הויזה לארצות הברית היא מסמך המאפשר לזר להיכנס ולהישאר במדינה. זה מונפק על ידי הממשלה האמריקאית לאנשים שרוצים לבקר או לחיות באמריקה. ישנם סוגים רבים של ויזות, אך הנפוצה שבהן נקראת ויזה B-2. ויזה מסוג זה מאפשרת לך לשהות בארה"ב עד 6 חודשים, אך ניתן להאריך אותה ב-6 חודשים נוספים אם מצאת עבודה. אם אתה רוצה להישאר יותר מזה, אז תצטרך סוג אחר של ויזה. לדוגמה, ויזה H-1B תאפשר לך להישאר 3 שנים וויזה L-1A תאפשר לך עד 10 שנים אם לחברה שלך יש מספיק משאבים עבורה. ארצות הברית של אמריקה היא הכלכלה הגדולה בעולם. זהו גם אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור סטודנטים בינלאומיים ללמוד בחו"ל. אוניברסיטאות בארה"ב זוכות להערכה רבה ומציעות מגוון רחב של קורסים לבחירה. תהליך הוויזה לארה"ב יכול להיות די קשה ודורש זמן, אבל זה לא חייב להיות כך. סטודנטים שרוצים ללמוד בארה"ב יכולים להגיש בקשה לוויזת סטודנט, ויזת עבודה או ויזת עבודה O-1.

ויזה לארצות הברית היא תהליך שדורש הרבה תכנון והכנה

זו משימה לא פשוטה להוציא ויזה לארצות הברית, אבל אפשר לעשות זאת. תהליך הבקשה לויזה מתחיל עם הכנת המועמד לראיון שלו בשגרירות ארה"ב או בקונסוליה במדינת הולדתו. הראיון נערך בדרך כלל על ידי קצין קונסולרי שישאל שאלות מדוע הם רוצים לנסוע לארצות הברית, מה הם יעשו בזמן שהות במדינה ומה הם מתכננים לעשות עם שובם הביתה. על המבקש גם לספק תיעוד המוכיח שיש לו מספיק כסף לכל ההוצאות בזמן שהותו בארה"ב והוכחה לעבודה אם הם מועסקים מחוץ למדינת הולדתו או הוכחה לתמיכה כספית מבני משפחה המתגוררים בארה"ב אם הם מגישים בקשה למשפחה- ויזה מבוססת. לאחר עמידה בכל הדרישות, המועמדים יקבלו תאריך פגישה שבו יוכלו לבקר בשגרירות המקומית או הקונסוליה שלהם באופן אישי עם כל המסמכים הדרושים שהוכנו לפני ארצות הברית של אמריקה היא מדינה בצפון אמריקה. זוהי המדינה השלישית בגודלה בעולם לפי שטח כולל ושלישית בגודלה לפי שטח יבשתי. אוכלוסיית ארה"ב מונה יותר מ-325 מיליון איש, מה שהופך אותה למדינה הרביעית בגודלה בעולם לפי אוכלוסיה והשלישית בגודלה.

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.

ביטוח טיסות

ביטוח טיסות לחול – למה זה חשוב?

לא כולם מבינים למה חשוב לרכוש ביטוח עבור נסיעה לחו"ל אך ישנם יתרונות רבים לכך. אולי הסיבה המשכנעת ביותר להשקיע בביטוח טיסות היא הכיסוי למקרי חירום רפואיים. היכנסו לקבלת פרטים