טיול עצמאי לניו זילנד – להגיע אל קצה העולם בצורה מסודרת

בזמן שהרבה מאוד משפחות, זוגות וחברים בוחרים לנסוע חופשות ביעדים קרובים, יחסית, באירופה או לחופשות ממושכות ביעדים פופולאריים ומקובלים כמו ארה"ב או תאילנד, אזי שישנם לא מעט ישראלים אשר דווקא מעדיפים לטוס אל קצה העולם ולבלות שם תקופה. אל יעדים שאי אפשר להגיע אליהם כל יום (בגלל המרחק והעלות) אך הם מושכים עניין רב.

אחד היעדים המתאימים לסוג כזה של טיול היא ניו זילנד. מדינת האיים השוכנת בדרום מערב האוקיינוס השקט, נחשב למקום פופולארי מאוד לתיירות, בעיקר בקרב צעירים אחרי צבא אשר נוסעים לאוסטרליה ומוסיפים לטיול גם את ניו זילנד, בשביל ליהנות מאתרי הטבע המיוחדים במקום, חופי הים המרהיבים ולא פעם גם בשביל לעבוד בחוות מקומיות. עם השנים, הצטרפו אליהם גם משפחות וזוגות צעירים אשר חיפשו יעד אטרקטיבי, אקזוטי וייחודי.

ישנן אופציות שונות כיצד להגיע אל ניו זילנד. האופציה הראשונה היא לרכוש כרטיסי טיסה, להזמין חדרים בבית מלון ולתכנן את כל המסלול לבד. האופציה השנייה היא בעזרת טיול מאורגן אשר כולל לרוב את אוסטרליה וניו זילנד ביחד. האופציה השלישית, היא כמין שילוב של שתי האופציות הראשונות.

האופציה השלישית היא למעשה טיול עצמאי לניו זילנד. הרעיון הוא מאוד פשוט. יוצרים קשר עם חברה שמתמחה בארגון ותכנון טיולים כאלו, צוות מטעמה עוזר לבנות מסלול מתאים, עוזר למצוא בתי מלון ודברים אחרים רלוונטיים, כולל השכרת רכב, מדריכים מקומיים ועוד, אך את כל הטיול המטיילים עושים לבד, לא בקבוצה ולא עם מדריך מטעם החברה כמו בטיול מאורגן. זה הרעיון של טיול עצמאי.

 

מדוע משתלם לצאת לטיול עצמאי לניו זילנד?

טיול עצמאי לניו זילנד הוא משתלם מאחר וכך אפשר לבנות מסלול מותאם לצרכים, יכולות ורצונות של המטיילים מבלי שהם תלויים באף גורם אחר. הם לא צריכים להתפשר על שום דבר, לא צריכים לוותר על כלום וגם לא צריכים להיות ולראות דברים שלא בהכרח מעניינים אותם.

כמו כן, זה משתלם לצאת לטיול עצמאי לניו זילנד מאחר וכך לא צריך לבנות את המסלול לבד. עושים זאת בעזרת אנשי מקצוע שמכירים את היעד, יודעים איפה נכון לבקר, מתי וכיצד. מאחר ומדובר במדינה עם הרבה מאוד מקומות מרשימים וייחודים, ויחד עם זאת, מדינה שהיא לא בהכרח מוכרת לכולם, אזי שהעזרה הזאת יכולה לשרת היטב את המטיילים, בתהליך התכנון וכמובן בטיול עצמו.

 

מה צריך לשים לב כשבונים מסלול טיול?

ראשית, יש לבדוק כמה זמן מתכוונים להישאר בניו זילנד, ולקחת בחשבון את זמן הטיסה וההשפעות שלו על הטיול בימים הראשונים.

שנית, יש לבדוק היטב את תנאי מזג האוויר וכיצד הם יכולים להשפיע על הטיול.

שלישית, יש לבחון איך אפשר להגיע ממקום למקום ולייצר מסלול שניתן לעבור בו ממקום למקום בצורה נוחה ומסודרת.

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.

ביטוח טיסות

ביטוח טיסות לחול – למה זה חשוב?

לא כולם מבינים למה חשוב לרכוש ביטוח עבור נסיעה לחו"ל אך ישנם יתרונות רבים לכך. אולי הסיבה המשכנעת ביותר להשקיע בביטוח טיסות היא הכיסוי למקרי חירום רפואיים. היכנסו לקבלת פרטים