טיסות לניו יורק – לתכנן את החופשה הבאה שלכם בתפוח הגדול

אין עיר בעולם, מלהיבה, עוצמתית, מרגשת ומיוחדת כמו ניו יורק. לא צריך להיות שם בשביל להרגיש את זה. מספיק לצפות בסרטים וסדרות, לקרוא ספרים או לשמוע שירים אודותיה, בשביל לחוש בכך. כל אחד מהם, רק מגביר את החשק לקנות כרטיס טיסה ולטוס אל התפוח הגדול, אל העיר עליה נאמר שהיא מרכז העולם, ואם עשיתם את זה שם, תוכלו לעשות את זה בכל מקום אחר.

מדי שנה טסים עשרות אלפי ישראלים לניו יורק, חלקם בטיסות ישירות, אחרים בעזרת טיסות המשך, בין אם זה מאיסטנבול, פרנקפורט, לונדון או יעדים אחרים. טיסות ישירות נמשכות 12 שעות בערך. טיסות עם עצירה בדרך, לא בהכרח מקצרות את זמן הטיסה, אך הן מחלקות אותו, מה שהופך את הטיסה לפחות קשה ומאפשרת לנוסעים להתאוורר בשדה תעופה בין לבין.

כמעט מדי יום מתבצעות טיסות לניו יורק מישראל. רבים מהישראלים שטסים אל העיר, מגיעים אליה לצורכי עבודה, ביקור משפחתי, לימודים וכמובן חופשה. ניו יורק היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר לחופשות משפחתיות, זוגיות ואחרות. על מנת ליהנות מחופשה מפנקת ולמצות אותה היטב, רצוי מאוד לצאת בזמן הנכון, לתכנן את הימים בצורה יעילה, וכמובן לדאוג לכל מה שנדרש מספיק זמן לפני מועד החופשה.

 

דברים שחשוב לשים לב אליהם לפני ואחרי שטסים לניו יורק

מועד הנסיעה – התקופה הטובה ביותר לטוס לניו יורק היא החל מחודש אפריל-מאי ועד אוקטובר בערך. מדובר בתקופת אביב, קיץ, סתיו. אומנם בסרטים ובסדרות החורף בניו יורק מצטלם בצורה רומנטית, אך מאוד קשה לטייל וליהנות מהעיר בתקופה זו.

טיסות – ברגע על מועד החופשה, רצוי להזמין כרטיס טיסה. לא להמתין, מאחר והמחירים עלולים לעלות. באופן טבעי, אם רוכשים כרטיס טיסה לתקופה שאיננה בעונת התיירות, הרי שהמחירים יהיו הרבה יותר נמוכים, לעיתים במאות דולרים.

בתי מלון – בעיר ישנם עשרות אלפי מקומות לינה מסוגים שונים. עם זאת, רצוי מאוד להזמין כמה שיותר מהר מקום, ומוטב לעשות את זה באחד החלקים של מנהטן, על מנת להיות קרוב לאזורים המרכזיים בעיר.

תחבורה – אין צורך לשכור רכב בעיר. הרכבת התחתית מאפשרת להגיע לכל מקום בקלות. אם רוצים לטייל אל מחוץ לעיר, אפשר להשתמש באוטובוס ציבורי או ברכבות.

כרטיסים לאירועים – מדי יום נערכים בניו יורק אינספור אירועים, גדולים וקטנים. ישנם אירועים שניתן לרכוש אליהם כרטיסים שבועות ואפילו חודשים מראש. אם אתם מעוניינים ללכת אליהם, אל תמתינו ותקנו מיד. למוזיאונים, גלריות ומקומות דומים, אפשר לרכוש כרטיס במקום או להזמין באינטרנט יום לפני.

טיול בעיר – ישנם שתי דרכים לטייל בניו יורק. רכבת תחתית המאפשרת להגיע לכל מקום בקלות ובצורה נוחה. רגליים. ככה לומדים להכיר את העיר ומגלים את הייחודיות שלה.

ניו יורק

ניו יורק

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.