טסים לדובאי – מתי נכון לעשות את זה, ואיך מתכננים טיול בצורה נכונה?

הסכמי אברהם שנחתמו בבית הלבן בשנת 2020, מספקים לישראלים אפשרות ליהנות מיעדים חדשים לנופש, יעדים שהיו סגורים בפניהם עד אז. מדובר על מדינות המפרץ ובראשם איחוד האמירויות, בה שוכנת העיר דובאי.

איחוד האמירויות, היא למעשה פדרציה המאחדת תחתה שבעה אמירויות שונות. הגדולה שבהן היא אבו דאבי, אך העיר הגדולה באיחוד, היא דובאי הנמצאת באמירות בשם זה. מעבר לעובדה שמדובר בעיר הגדולה של האמירויות, הרי מדובר באחת הערים העשירות והמרשימות ביותר, לא רק באיחוד האמירויות או במפרץ אלא בכלל. רבים מתארים אותה כעיר העתיד.

כאמור, החל משנת 2020 טסים לדובאי ישראלים רבים המבקשים ליהנות מפירות ההסכם ולגלות עולם שהיה סגור בפניהם עד כה. אנשי עסקים רבים מגיעים אל העיר בשביל לעשות בה עסקים, תיירים רבים מבקשים לגלות את הקסם הטמון בה.

ניתן לטוס לדובאי באופן עצמאי, כלומר, כל אחד יכול לארגן לעצמו כרטיס טיסה וחדר בבית מלון, אך מאחר ומדובר במקום לא זול ומקום שאיננו מוכר לרוב האנשים, אזי מוטב לפנות אל גורם מקצועי שמתמחה בארגון נסיעות וטיסות אל העיר. הוא ידאג לספק את כל מה שנדרש. אפשר לעשות כטיול פרטי ואפשר גם בטיול מאורגן.

 

מה צריך לקחת בחשבון לפני שטסים לדובאי?

בראש ובראשונה, כאשר טסים לדובאי צריך לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר. העיר נמצאת באזור המפרץ הפרסי, אזור חם. התקופות הטובות ביותר לטייל בעיר, הן בעונות המעבר, קרי אביב או סתיו, אפריל-מאי, ספטמבר-אוקטובר. אז מזג האוויר נעים יחסית לפעילות בחוץ ובפנים. בתקופות אלו גם יש פחות עומס תיירים ולכן הרבה יותר נעים להסתובב בין האתרים השונים ולבלות בקניונים הרבים שיש בעיר.

שנית, חשוב לזכור את כללי המקום. החבר'ה מדובאי הם מסבירי פנים ומאוד אוהבים ישראלים, ועדיין, צריך לזכור שיש כללים וחוקים נוקשים, כאלה הקשורים לדת, למסורות מקומיות ועוד. מוטב לא לנסות ולעבור עליהם.

שלישית, דובאי היא עיר מרכזית אליה מגיעים ממקומות שונים בעולם, כולל ממדינות פחות ידידותיות לישראל. חשוב לשים לב לכך, זה לא אמור למנוע מאף אחד לטוס, אך חשוב לנהוג במשנה זהירות כששוהים בעיר.

טיסה לדובאי נמשכת שלוש שעות. הטיסה היא ישירה כמובן. ישנן טיסות כל יום משדה התעופה בן גוריון.

 

איפה משתלם לבקר בדובאי

ביקור בדובאי, כאמור, הוא כמו ביקור בעיר עתידית. מדובר על מקום עם הרבה מאוד מבנים רבי עוצמה, יוקרתיים ומרשימים. יחד עם זאת מוטב לא לפספס ביקורים באתרים מסוימים. למשל, בורג' חליפה, בורג אל-ערב, גן הפרחים, קניון דובאי, קניון האמירויות, האקווריום, לגולנד, וכמובן הטיילות המרשימות בעיר.

מי שרוצה, יכול להסתובב ברחובות ולהתפעם מהעוצמה של העיר, מהעושר שלה ומהבנייה הייחודית של המבנים השוכנים בה.

דובאי

דובאי

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.