רוצים להפתיע את האורחים שלכם מחול?

החלטתם לערוך אירוע מיוחד למשפחה וחברים, ומתוכננים להגיע כמה אורחים מחו"ל לכבוד המאורע המרגש והחד פעמי. כדי שתוכלו להפתיע אותם עם אירוע מהנה ובלתי נשכח, רצוי שתשימו דגש על סוג ואיכות האוכל שתזמינו לאירוע – כי כיום רבים מהאורחים המשתתפים באירועים זוכרים בעיקר את האוכל שהם אכלו, ובכך לרוב מסכמים את החוויה הכוללת מהאירוע.

לכן כדי לקלוע למטרה ולספק עבור האורחים את החוויה הקולינרית שהם כל כך מצפים לה, ובמיוחד עבור האורחים מחו"ל שהתאמצו והגיעו לחגוג יחד איתכם, כדאי שתזמינו פוד טראק לאירועים שיכניס עניין, חוויה ובעיקר איכות לחגיגה שהפקתם.

 

פוד טראק – חוויה קולינרית על גלגלים

כדי להבין מדוע פוד טראק הוא הפתרון לאירוח מושלם, כדאי לדעת שמדובר על משאית אוכל המצוידת בכל הכלים והאבזור הדרוש להכנה ו/או חימום אוכל והגשתו לאנשים. לרוב אפשר לראות שיש משאיות אוכל המגישות אוכל מוכן כמו כריכים וגלידות, אך יש גם משאיות אוכל הכוללות מטבחים ניידים בהם מכינים את האוכל במקום.

לכן הזמנה של פוד טראק לאירועים תאפשר לאורחים ליהנות מאוכל טעים וטרי בצורת הגשה מעניינת ועדכנית שמגרה את החך ומושכת את כולם.

 

סוגים של פוד טראק לאירועים

כיום סגנון הגשה עם משאית מזון היא פופולרית ומבוקשת למגוון אירועים, כך שניתן למצוא היצע משתנה של דוכני מזון ניידים אלו:

  • פוד טראק בסגנון בשרי – משאית אוכל נפוצה במיוחד המגישה מבחר בשרים לאורחים במהלך האירוע. פוד טראק אסאדו לאירועים יכול להתאים לאירועים קטנים וגדולים, לא משנה היכן הם מתקיימים כיוון שמשאית האוכל ניידת ומגיעה לכל מקום.
  • פוד טראק בסגנון חלבי – סגנון זה של משאית אוכל מציעה לאורחים מגוון של מנות חלביות, שאלו מתאימים בעיקר לאירועים המתבססים על תפריט חלבי כשר עבור המשתתפים באירוע. המנות המוגשות מגוונות ויכולות לכלול בין השאר פיצות, קישים, פשטידות, סלטים ואפילו כריכים מעניינים.
  • משאית מזון אוכל "רחוב" – סוג של זה פוד טראק לאירועים פופולרי בעיקר באירועים לימי הולדת או מסיבות לילדים, כיוון שמשאית מזון זו מציעה מנות אהובות בסגנון אוכל "רחוב" כמו שווארמה, פלאפל, סביח או מנות מטוגנות שונות.
  • פוד-טראק קינוחים ומתוקים – גם בנישת הקינוחים אפשר למצוא משאית אוכל מתאימה, כזו שמכינה ומגישה לאורחים באירוע שלל מנות אחרונות טעימות שישאירו טעם מתוק מאירוע מושקע.

 

איזה קונספט של אוטו אוכל הכי מתאים לאירועים?

התשובה לכך תלויה במגוון פרמטרים, כיוון שכפי שניתן לראות ישנו היצע מגוון של משאיות מזון המתאימות לאירועים מכל סוג ולכל כמות משתתפים. כדי להצליח להתאים את סוג האוכל לקונספט האירוע שנערך, מומלץ להתייעץ על כך עם חברת קייטרינג מקצועית ומנוסה המתמחה בהכנה והגשה של מנות עם פוד טראק מאובזר, מבלי להתפשר על טעם, איכות וחוויה.

פוד טראק

פוד טראק

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.