יש חופשה בדרך? תהליך ההנפק לדרכון אוסטרי

דרכון אוסטרי מונפק על ידי משרד הפנים. על הוצאת הדרכונים ושאר תעודות זהות אחראי משרד הפנים. למשרד יש בסך הכל ארבעה משרדים ברחבי אוסטריה. על מנת להגיש בקשה לדרכון אוסטרי, עליך להיות אזרח אוסטריה או להיות בעל הורה אחד לפחות שהוא אזרח אוסטרי. אם אינך אזרח, תוכל להגיש בקשה לאישור שהייה אוסטריה. הדרכון האוסטרי הוא אחד ממסמכי הנסיעה הפופולריים בעולם. הנפקת דרכון אוסטרי גדלה ב-10% ב-2018. דרכון אוסטרי הוא מסמך שמונפק על ידי ממשלת אוסטריה לאזרחיה ולמי שהיו אזרחים בעבר וכיום מתגוררים בחו"ל, וכן לכמה אזרחים שאינם בעלי מעמד של תושבות קבע באוסטריה.

הדרכונים האוסטריים הראשונים הונפקו ב-14 ביולי 1918, למרות שלא היה להם עיצוב ספציפי לפני כן. העיצוב הנוכחי הוצג ב-10 באוקטובר 1927 ועודכן מספר פעמים מאז. הדרכון האוסטרי הוא מסמך רשמי אשר מונפק על ידי משרד החוץ הפדרלי האוסטרי. זה מאפשר למחזיק בו לטייל בינלאומית וגם להתיישב באוסטריה. אזרחים אוסטריים רשאים להיכנס ולצאת מאוסטריה ללא ויזה אם יש להם דרכון אוסטרי או יכולים לקבל אחד בתוך שישה שבועות.

אוסטריה היא מדינה באירופה עם אוכלוסייה של כ-8.5 מיליון איש. הדרכון האוסטרי מונפק לאזרחים שחיו באוסטריה 10 שנים לפחות ובעלי מעמד של תושבות קבע, או הנשואים לאזרח אוסטרי. ניתן להנפיק לאזרחים אוסטרים גם דרכון אם יש להם זכות מקלט במדינה, אם הם חסרי אזרחות או פליטים, או אם הם מוכרים כפליטי מלחמה על ידי הנציב העליון של האו"ם לפליטים. הוצאת הדרכונים האוסטריים היא באחריות משרד החוץ. המשרד מנפיק דרכונים לאזרחים זרים שהם תושבי קבע באוסטריה, או שכבר קיבלו אישור שהייה לאוסטריה.

תהליך ההנפקה כולל את השלבים הבאים:

  • הפונה מגיש טופס בקשה למשרד החוץ בדואר, בפקס או באופן אישי.
  • הפונה ממלא טופס סטנדרטי הכולל נתונים אישיים ומידע בריאותי.
  • במידת הצורך, נערך ראיון בעל פה עם הפונה בטלפון או באופן אישי.
  • במידת הצורך נאספים מהמבקש נתונים ביומטריים (טביעות אצבע ו/או צילום).
  • משרד החוץ מוודא כי כל המסמכים שהוגשו מלאים ותקינים לפני הוצאת דרכון.

האם אתם זכאים לקבלת דרכון אוסטרי? הדרכון האוסטרי הוא אחד הדרכונים המכובדים ביותר בעולם. הוא הונפק מאז שנת 1663. הדרכון האוסטרי הוא אחד הדרכונים המכובדים ביותר בעולם. הוא ניתן מאז 1663, כאשר הקיסר לאופולד הראשון חתם על צו שכל מי שיוכל להוכיח שהם נולדו או חיו באוסטריה לפחות 25 שנים יקבלו אזרחות ויורשו להשתמש בה. הוא נחשב לאחד הדרכונים היוקרתיים באירופה ומדורג במקום השני אחרי הדרכון של שוויץ ברשימה שפורסמה על ידי Henley & Partners, משרד עורכי דין בינלאומי.

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.

ביטוח טיסות

ביטוח טיסות לחול – למה זה חשוב?

לא כולם מבינים למה חשוב לרכוש ביטוח עבור נסיעה לחו"ל אך ישנם יתרונות רבים לכך. אולי הסיבה המשכנעת ביותר להשקיע בביטוח טיסות היא הכיסוי למקרי חירום רפואיים. היכנסו לקבלת פרטים