חידוש ויזה לארה"ב

תהליך הוויזה לארצות הברית הוא השיטה של ממשלת ארה"ב לקביעה האם יש להעניק אישור ללא אזרח להיכנס ולהישאר במדינה. עליך להגיש בקשה לויזה כדי להיכנס לארה"ב אם אתה מאחת מאותן מדינות שאין לה תוכנית ויתור ויזה בארה"ב ואם אתה רוצה להישאר יותר מ-90 יום.

אתה יכול להגיש בקשה למערכת אלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) או ויזת עובד אורח B1/B2. ה-ESTA מאפשר לאנשים ממדינות ללא הסכם ויתור על ויזה עם ארה"ב, כמו איראן, לנסוע לארה"ב בתנאים מסוימים. אשרת B1/B2 מאפשרת לאנשים שאינם אזרחי קנדה או מקסיקו, אך אינם עומדים בדרישות ESTA, כגון אלה

מערכת ההגירה האמריקאית היא המורכבת ביותר בעולם. הוויזות הזמינות למטרות שונות וכוח העבודה משתנים לפעמים. תהליך חידוש הויזה מורכב גם הוא עם שלבים ונהלים רבים שיש לבצע על מנת שניתן יהיה להשלים את תהליך החידוש בצורה חלקה.

תהליך חידוש ויזה לארה"ב כולל שלושה תהליכים מרכזיים

● הגשת בקשה לויזה חדשה,

● הגשת בקשה לדרכון חדש, וכן

● חידוש ישן.

ייתכן שחלק מהאנשים לא מודעים לכך שהם צריכים לחדש את הויזה שלהם לארה"ב מעת לעת. אם אתה אזרח ארה"ב או תושב קבע חוקי ואתה צריך לנסוע מחוץ לארצות הברית ואז לחזור, אז תצטרך גם ויזה לארה"ב תקפה. אם הוויזה הנוכחית שלך לארה"ב פג, אבדה, נגנבה או פגומה, חשוב להגיש בקשה לוויזה חדשה בהקדם האפשרי. כל הויזות חייבות להיות תקפות לפחות שישה חודשים לפני שהן יפוג אז תכננו מראש והגישו בקשה מוקדם!

תהליך חידוש ויזה לארה"ב הוא תהליך מסורבל ומסובך, ולכן אנשים שנוסעים או עובדים בארה"ב צריכים לדעת כיצד הם יכולים לחדש את הויזה שלהם. ויזה לארצות הברית היא מסמך משפטי המאפשר לאנשים לנסוע למדינה. אם אתם זקוקים לחידוש או להגיש בקשה לויזה חדשה, תצטרכו לאסוף את כל המסמכים הדרושים ולשלם את האגרה הנדרשת. אתה יכול לחדש את ויזה לארה"ב שלך על ידי מילוי טופס בקשה, הגשת עותקים של הויזה הקודמת שלך והגשתה לשגרירות.

אתה יכול להגיש בקשה לויזה לארה"ב על ידי מילוי טופס בקשה מקוון או בדואר בחבילת בקשה הכוללת טפסים, תמונות ועמלות. אם אתה מתגורר כעת מחוץ לארצות הברית, אינך זכאי לחידוש ויזה באמצעות שירות דואר. עליך להגיש בקשה אישית במשרד קונסוליית ארה"ב בחו"ל עם כל המסמכים הרלוונטיים ביד.

מהן הדרישות לחידוש ויזה?

– על המבקש להיות בעל ויזה קיימת בדרכון שלו.

– על המבקש להיות בעל טופס זיהוי תקף.

– הם צריכים להיות מסוגלים להוכיח שהם זכאים לסוג הויזה שהם מבקשים.

– אם המבקש מגיש בקשה ל-B1/B2, הוא צריך להראות שהוא לא מתכנן להישאר יותר מ-6 חודשים או לשנות את הסטטוס שלו בזמן שהותו בארה"ב.

– אם המבקש מגיש בקשה ל-L1, עליו להראות כי לחברה שלו יש משרד בארה"ב וכי היא רשומה ב-ETA.

אילו מסמכים אני צריך בעת חידוש הויזה שלי?

מדי שנה, אנשים מכל רחבי העולם מבקרים בארצות הברית מסיבות שונות. חלקם באים ללמוד, ואחרים מגיעים לעבודה. שאלה נפוצה אחת בראשם היא: "איך אני מחדש את הויזה שלי לארה"ב? לממשלת ארה"ב יש דרישות ספציפיות למבקרים שרוצים לחקור את אמריקה והם מוודאים שאין סיכונים ביטחוניים במדינה שלנו. כל בעלי ויזה לארה"ב צריכים לחדש את הויזה שלהם כל 10 שנים או כשהם מגיעים לגיל 16, המוקדם מביניהם. תהליך החידוש עשוי להשתנות בהתאם לנסיבותיו של המבקר ולסוג הויזה המוחזקת, אך יוצאים מן הכלל נדירים ובדרך כלל נדרשת עמלת בקשה על מנת להשלים תהליך זה בהצלחה.

אדם שרוצה לבקר בארצות הברית עשוי להצטרך להגיש בקשה לוויזת ביקור. הצעד הראשון הוא ביקור בשגרירות או קונסוליה של ארצות הברית בארץ הולדתך. ישנם שלושה סוגי ויזות – זמני, לא מהגר ומהגר. אשרות זמניות תקפות בדרך כלל לשנה. שני סוגי אשרות ללא מהגרים הם B1/B2 ו-F1/F2.אנשים שאינם מהגרים מורשים בדרך כלל להישאר בארה"ב במשך שישה חודשים עם כל ביקור, אך הם אינם יכולים לעבוד ללא אישור ספציפי מממשלת ארה"ב. אשרות מהגרים מאפשרות למהגרים לשהות בארה"ב ללא הגבלת זמן וגם מספקות להם מסלול חוקי לאזרחות לאחר חמש שנים.

חידוש הויזה יכול להיעשות בדואר או בביקור בשגרירות או בקונסוליה במדינת הולדתך. יהיה עליך למלא את כל המידע הדרוש, לספק שני תמונות בגודל 2×2 אינץ' ולצלם את תמונת הדרכון שלך במתקן. אם אתה על ויזת סטודנט, עליך לבדוק תחילה עם בית הספר שבו אתה לומד לפני חידוש הויזה שלך, שכן שלבים אלה עשויים להשתנות עבור סטודנטים בינלאומיים בהתאם לנסיבות הספציפיות של בית הספר שלהם.

שתפו מאמר זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

תוכן עניינים

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

רובה מים

שפר את האירועים שלך עם הפעלת תגי מים

מחפשים להוסיף אלמנט אינטראקטיבי ומרגש לאירוע הבא שלכם? הפעלת תגי מים הם הפתרון המושלם. פעילות חדשנית זו משלבת את הריגוש של מלחמת מים עם האסטרטגיה של תג, ויוצרת חוויה מהנה ומרתקת למשתתפים בכל הגילאים.

ביטוח טיסות

ביטוח טיסות לחול – למה זה חשוב?

לא כולם מבינים למה חשוב לרכוש ביטוח עבור נסיעה לחו"ל אך ישנם יתרונות רבים לכך. אולי הסיבה המשכנעת ביותר להשקיע בביטוח טיסות היא הכיסוי למקרי חירום רפואיים. היכנסו לקבלת פרטים